من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هی فلانی...!

 

 

هی فلانی!
دیگر هوای برگرداندنت را ندارم...
هرجا که دلت میخواهد برو...
فقط آرزو میکنم وقتی دوباره هوای من به سرت زد
،
آنقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه چشمانت،
باز هم آرام نگیری...
و اما من...
بر نمیگردم که هیچ!
عطر تنم را هم از کوچه های پشت سرم جمع میکنم،
که نتوانی لم دهی روی مبل های راحتی، با خاطراتم قدم بزنی!

 

 

دیشب خدا را دیدم؛ میگریست...

من هم گریستم...

هردو یک درد داشتیم: آدم ها...!

 

 

خسته ام...

نه اینکه کوه کنده باشم، نه...

دل کنده ام...!

 



نظرات شما عزیزان:

H.Minor
ساعت16:02---29 مرداد 1392
خیلی نامردی
نه اسی نه یه سری به وبلاگمون میزنی
خیلی آشغالی بز خر گاو عوضی کثافت آشغال لندهور
Hossein Minor


یگانه
ساعت5:49---10 مرداد 1392
از یـه جـآیی به بـعد دیگه ، نه دَست‌ پــآ میزنی

نه بــآل بـــآل میـ‍زنی

نه دل دل مـیکـنی

نه داد و بیداد میـکـنی

نه گــریه میـکنی

نه سـرت میزنی به دیوار

نه مـشـتت میکوبی به دیوار

از یه جایی به بـَعد فـَقط سکوت میکنی سکوت !


anahita
ساعت20:49---5 مرداد 1392
اشک ها......

اشکــــــــــــ هــــا قطـــــره نیستنــــــــــــد



بلکـــــــه کلماتـــــــــــــــیـــــــــ ـــــــ هستند کــــــهـــــــ



میــــــــــ افتند فقط بهـــــ خاطـــــــــــــر اینکهــــــــــــ



پیدا نمیـــــــــــ کنند کسیــــــــــــ را کهـــــــــــ



معنیـــــــــ اینــــــــــ کلمات را بفهمـــــــــد!!


zhale
ساعت22:35---4 مرداد 1392
آدمها فراموش نمیکنند....
فقط ساکت می شوند....
همین..


مجید
ساعت19:37---21 تير 1392
سلام بر رفیق همیشگی
خیلی خسته از روزگار به نظر میرسی
محکم باش پسر
یه دونه وب انگلیسی طراحی کردم بیا سر بزن


sia
ساعت22:07---6 بهمن 1391
کلیک کن ضرر نمی کنی

http://dl.xco.ir/?id=470


narges
ساعت12:32---1 بهمن 1391
salam webe kheili khubi dari khoshhal misham be man ham sar bezanii ba tabadole link movafegh budi khabaram kon

Saman.TanhaTarinTanha
ساعت20:27---27 دی 1391
امروز معلم عشق گفت :
دو خط موازی هیچگاه به هم نمیرسند !
مگر اینکه یکی از آنها خود را بشکند .
گفتم : من خودم را شکستم پس چرا به او نرسیدم ؟
لبخند تلخی زد و گفت :
شاید او هم به سوی خط دیگری شکسته باشد
salam dadash... mersi


neda
ساعت22:41---25 دی 1391
سلام داداشی
کم پیدایی به ماهم سری بزن خو....
مثل همیشه عالیــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــه
بابا ÷سرتودیگه کی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟= DD


mehtix
ساعت12:18---22 دی 1391
سر نوشت ننوشت گر نوشت بد نوشت ولی هیچ گاه نمیتوان سر نوشت را دوباره از سر نوشت
سلام ......................تو هم دوباره سر بزن


مهدیه
ساعت11:07---22 دی 1391
آدمــــــا
گاهی لازمه چند وقــت کرکره شونو بکشن پاییـــن
یه پارچـــه سیـاه بزنن درش و بنـویسن:
کسی نمـــــــرده
فقط دلـــــــــم گرفتــــــه…!


gole maryam
ساعت10:57---22 دی 1391
: *
از طرفه عشقت مممممممممررررررررررییییییییییم مممممممم


mahsa
ساعت20:37---21 دی 1391
مرا در روزی بارانی دفن کنید تا آتش قلبم خاموش گردد و در
طابوتی بگذارید از چوب تا بدانند عشق من مانند چوب خاکستر شد
دستهایم را بر روی سینه ام قرار بدهید تا بدانند همیشه دوست
داشتم کسی را در آغوش بگیرم چشمهایم را باز بگذارید تا بدانند
همیشه چشم انتظار بودم صورتم را رو به غروب آفتاب بگذارید تا
بدانند عشق من غروب کرده و زندگی ام تمام شد . مرا در آفتاب
بگذارید تا بدانند عشق من شعله ور شد


sia
ساعت18:02---21 دی 1391
"یادمان باشد" اگر دوستی آپ کرد سربزنیم

neda
ساعت15:30---21 دی 1391
سلام داداشی
من بااسم گویندخداهمیشه باماست لینکیدمت
ولی انگاری عوضش کردی
حالا باچی بلینکمت داداشی؟


neda
ساعت12:28---21 دی 1391
وقتی تو باشی ؛ زندگی برایم زیباست ؛ عاشقی برایم با معناست !
وقتی تو باشی ؛ قلبم بی آرزوست ، ای تنها آرزوی من در لحظه های تنهایی !
وقتی تو عزیز دلم باشی ؛ همدمم باشی ؛ سر پناهم باشی ؛ طلوع آفتاب برایم آغاز یک روز پر خاطره دیگر با تو است !
تو هستی ، برای من هستی ، تا آخرش همه هستی ام هستی !!!
حالا من هستم و یک عشق پاک در قلبم !
وقتی تو باشی ؛ عشق در وجودم همیشه زنده است ، میتپد قلبم تنها برای تو و می گذرد لحظه ها به یاد تو و می ماند برای همیشه یک عشق جاودانه در قلبهایمان !
وقتی تو گل من باشی ؛ باغچه خشگ قلبم بهاری می شود ، این دل از عطر و بوی تو پر از محبت و صفا می شود !
وقتی تو عشق من باشی ؛ این چشمها برای دیدن تو بی قرار و بی تاب می شود ، حضور تو در کنارم تنها آرزو می شود !
وقتی تو همدمم باشی ؛ دیگر تنهایی با من بیگانه می شود ، غم و غصه های دنیا در قلبم فراری می شوند !
تو باشی ؛ عزیز دلم باشی ؛ عشقم باشی ؛ دنیا برایمان بهشت همیشگی می شود !
وقتی تو باشی ؛ وقتی تو همه زندگیم باشی ، این دل فدای قلب مهربانت می شود ، چشمهایم همیشه منتظر دیدن چهره ماهت میشود !
وقتی تو باشی ؛ من نیز هستم ، زیرا تو درون قلبم هستی !
پس با من باش ای عشق جاودانه ام ؛ بیا تا با هم بخوانیم ترانه عاشقانه ام را که برای تو سروده ام !
ای تو که بی تو بودن برایم خواب همیشگی است !
سلام داداشی
چطوری
به ماهم سری بزن خوب


sia
ساعت0:25---21 دی 1391
یادمان باشد با آمدن زمستان ، اجاق خاطره ها را روشن بگذاریم

تا دچار سردی فاصله ها نشویم . . .
قالبت قشنگ شده


حسین
ساعت21:04---20 دی 1391
برای خودت زندگــــی کن



کسی که تورا دوست داشته باشد



با تو میماند،



برای داشتنت می جنگد...



امـا اگــــر دوســــــت نداشته باشد...





به هر بهانه ای میرود.



داداش انگار لینک من تو وبت نیست.


mahsa
ساعت12:53---20 دی 1391
زنـבگـے

چـه بـ ـآ خـلـافـ ـ

چـه بـے خـلـافـ ـ

چـه بـ ـر خـلـافـ ـ

مـے گذرב ...!!


حمیدرضا
ساعت22:07---19 دی 1391
باسلام سایت خوبی دارین ممنون میشم اگه به سایتم بیاین ونظر بدید این سایت برای افراد عاشق ساخته شده است/ اگه دوست داشتیدمنو بانام//عاشقی کنید(باهم)//لینک کن

sia
ساعت19:19---19 دی 1391
ميري خودکار بيک مي‌خري 500 تومن
ولي‌ لاک غلط‌گير 2500 تومن
تو اين زندگي‌ حتي رو کاغذ هم اشتباه کني‌
برات گرون تموم مي‌شه
پس دقت کن...
لاب لاب لاب


مهران
ساعت13:56---19 دی 1391
سلام رفیق
آپم
منتظرم


سلدا
ساعت12:59---19 دی 1391
قشنگ بود.بازم سرمی زنم.اپ کردی خبر بده

mahsa
ساعت9:37---19 دی 1391
salam link shodi mano blink

حسین
ساعت20:27---18 دی 1391
سلام داش حسین.خوبی؟
شرمنده دیر اومدم سرم خیلی شلوغه.
داداشی بازم بیا وبم ولی من دیر به دیر میام چون سرم شلوغه.
راستی از بیشتر عکسات استفاده کردم.
خیلی آقایی که بهم سر زدی.فعلا بای.


ریحان
ساعت19:39---18 دی 1391
سلام ممنونم که سر زدین فقط بیزحمت داداشی با چه اسمی بلینکونمتون؟

ریحان
ساعت19:38---18 دی 1391
سلام ممنونم که سر زدین فقط بیزحمت داداشی با چه اسمی بلینکونمتون؟

sia
ساعت16:45---18 دی 1391
برخی آدمــــها به یک دلیل از مسیر زندگی ما مـیگذرند و میروند
تـا به مـا درسهایی بیاموزند
که اگـــــر می ماندند
هرگز یـــــاد نمی گرفتیــــم !!


mahsa
ساعت13:53---17 دی 1391
چشمممممممممممممممم
فقط با چه اسمی؟
بلینکمت


sogand
ساعت22:48---16 دی 1391
یعنی اینقده بدم میاد وقتی اینطور حرف میزنی.هی منفی بافی میکنی.جای ببخشید مثلا میگفتی:خوب کردم و تازه اصلا 32 سالته یا....!
چه میدونم اینجوری دیگه.سعی کن مثبت فکر کنی.حس شوخ طبعی داشته باشی تا با عذر خواهی طرف رو مثه بلانسبت س... از حرفی که بهت زده پشیمون نکنی داداش جونم


mahsa
ساعت22:40---16 دی 1391
سلاممممممممممممممم
خوبی؟
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
میــــــــــــــسیــــــــــ ــــــــــــــ


سوگند
ساعت15:45---15 دی 1391
آقا چرا سنم رو بالا میبری؟من تازه امروز شده 21 سال و 1 روز ام.

sogand
ساعت0:03---15 دی 1391
salam dadashi.bodo bia ke tafalode abji bozorgas

مهدیه
ساعت12:24---14 دی 1391
به خاطر هیچ کس گریه نکن !

تو در قلب کسی جایی نداری !

قلب زنده ها آنقدر اشغال است که اگر تو هم نباشی توفیری ندارد ...

جایت را سریع تر از هر انچه فکر کنی پر می کنند ...

پس همراه مردگان باش

لا اقل ارامش خاطر داری که انها خیانت را بلد نیستند ...


ریحان
ساعت12:04---14 دی 1391
سلام وب زیبایی دارین تبریک میگم به منم سر بزنی ممنونت میشم

آرام
ساعت15:33---13 دی 1391
به قولم عمل کردم
اگه اومد خبر بده


sia
ساعت15:00---13 دی 1391
میدونی تنها هدیه ای که نیاز به کادو گرفتن نداره چیه ؟
محبت
روزگار به کامت باشه داداش


mega mind
ساعت14:27---13 دی 1391
سلام .........................خیلی خیلی باحال بود..............تو هم به وب من بیا ..اپکردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:, ] [ 12 قبل از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1